Overslaan naar content

Customer Experience (Klantenservice) - Duits

  • Op locatie, Hybride
    • Apeldoorn, Gelderland, Nederland
  • Customer Experience

Functieomschrijving

Wil jij hét aanspreekpunt zijn binnen een groeiend e-commercebedrijf?

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan met verantwoordelijkheid, waarin je elke dag klanten verrast met uitstekende service?

En krijg jij energie van samenwerken met mensen in een gezellig, betrokken team?

Dan is dit dé baan voor jou!

Bij Knivesandtools draait alles om tevreden klanten, of beter nog: echte fans.

Wij geloven dat uitstekende service het fundament is van klantloyaliteit én groei. En dat werkt: we behalen een indrukwekkende 92% klanttevredenheid. Daar zijn we trots op, en dat houden we alleen vol met collega’s die diezelfde passie delen.

Met 16 gespecialiseerde webshops in 12 landen groeien we snel. Onze klanten bereiken we via e-mail, chat en telefoon. Geen dag is hetzelfde – maar elke dag is een kans om het verschil te maken.


Jouw rol bij KnivesandTools
Als klantenservice medewerker ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Je helpt met vragen over ons assortiment van hoogwaardige outdoor gear, messen, zaklampen en meer. Dit kan gaan om productadvies, het oplossen van problemen, of het beantwoorden van vragen over leveringen. Je behandelt vragen telefonisch en digitaal, registreert meldingen in het systeem, zoekt vragen uit in samenwerking met andere afdelingen en zorgt dat klanten zich gehoord voelen. Alles draait om het bieden van uitstekende service!

Dit doe je onder ander door:

  • Goed van start te gaan met een inwerkprogramma waarin je samen met een buddy aan de slag gaat.

  • Klantvragen via e-mail, telefoon en chat te beantwoorden

  • Te adviseren over onze producten en het vinden van de beste oplossing.

  • Actief mee te denken over verbeteringen in ons aanbod en onze service.

  • Goede service te garanderen en ervoor te zorgen dat klanten tevreden zijn.

Dit ben jij

  • Je hebt een positieve instelling, bent een harde werker en helpt graag mensen.

  • Je spreekt vloeiend Duits en Nederlands of engels, andere talen zoals Engels, Frans, Spaans of Italiaans is een pré.

  • Je bent communicatief sterk en gaat klant- en servicegericht te werk.

  • Je hebt interesse in onze producten.

  • Je bent beschikbaar voor minimaal 24 uur per week.

Wie zijn wij?

Knivesandtools is Europees marktleider in keukenmessen, zakmessen, outdoor gear en slijpproducten. We bouwen aan dé toonaangevende shop voor cutting-edge gear met onze missie: “Elevating everyday adventures with next level gear”. Met een jong en enthousiast team van zo’n 100 collega’s bouwen we elke dag aan ons succes. We werken hard, maar maken ook tijd voor gezamenlijke lunches, sportmomenten en (thema)borrels. We werken met korte lijnen en een open cultuur: even sparren met de directeur is heel normaal.

Wat bieden we jou

  • De kans om écht verschil te maken in een organisatie die volop in ontwikkeling is

  • Een waardevolle functie binnen een dynamisch en ambitieus bedrijf met een jonge groep professionals

  • Gedreven collega's die gaan voor premium kwaliteit en service

  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 20% korting op onze producten en 3 keer per week een kok die een heerlijke voedzame lunch verzorgt 

  • Aandacht voor jouw gezondheid: sportmogelijkheden om fit te blijven én toegang tot OpenUp voor mentale ondersteuning. Gezellige bedrijfsevenementen, vrijdagmiddagborrels en een informele werksfeer met enthousiaste collega’s.

Interesse?

Zoek jij een service gerichte functie en een gezellig team? Solliciteer dan snel! We kijken ernaar uit je te ontmoeten

of

Op locatie, Hybride
  • Apeldoorn, Gelderland, Nederland
Customer Experience