Een dag bij Customer Experience.
8:00
Je komt binnen en pakt een lekkere espresso of cappuccino en begint de dag met de meest urgente tickets. Welke orders moeten opgevolgd worden voor ze verzonden kunnen worden? Hierdoor kunnen je collega’s in het Warehouse ook weer verder.
9:30
Standup met team Customer Experience. Welke zaken spelen er? Welke aandachtspunten zijn er? Hoe zit het met dat ene facturatieprobleempje voor Denemarken? Daar is IT al mee bezig. En wist je dat er een nieuw merk gietijzeren pannen aan komt?
10:00
Je pakt door met de tickets die op jouw naam staan. Opvolgingen van klanten die je eerder al gesproken hebt. Een paar ingewikkelde productvragen zet je door naar de productspecialisten, zij komen binnen een dag bij je terug met het uitgebreide antwoord. Zo kun jij je focussen op het verlenen van buitengewone service.
12:00
Lunchtijd. Boterham met kaas vandaag? Of bak je een eitje? Gezonde wrap misschien? Er is vandaag in ieder geval verse soep. Lekker! Na het eten even een rondje wandelen met wat mensen van andere teams, of een potje tafeltennis tegen de directeur.
13:00
Vanmiddag heb je showroomdienst. Klanten die langskomen om een bestelling op te halen maar ook mensen die eindelijk eens een Chris Reeve Sebenza in handen willen hebben, of advies willen over een nieuwe verrekijker. Ondertussen help je bij het oplossen van adresfouten zodat alle pakketjes vandaag gewoon de deur uit gaan.
14:00
Een van onze vaste klanten is vader geworden, en hij heeft een mes met gravering besteld om dat moment te memoreren. Dus ga je even rond met een kaartje waarop je samen met collega’s een gelukwens schrijft. Die gaat samen met een goodiebag op de post.
15:00
Bericht van inkoop dat de nieuwe zending van ons keukenmessenmerk vertraging opgelopen heeft. Balen! Vertraging kan gebeuren natuurlijk, maar communicatie is dan essentieel. Samen met je collega’s maak je een plannetje om zo snel mogelijk alle klanten met een backorder te mailen om ze op de hoogte te brengen.
16:30
Het zit er weer op vandaag! Fluitend fiets je naar huis waar je bij het avondeten genoeg te vertellen hebt over de toffe dingen die je gedaan hebt.
Kom erbij
We hebben altijd plek voor slimme, leuke mensen. Bekijk onze openstaande posities.