Overslaan naar content

Senior medewerker Klantenservice

  • Op locatie
    • Apeldoorn, Gelderland, Nederland
  • € 2.600 - € 3.000 per maand
  • Customer Experience

Functieomschrijving

Wil jij onze klantenservice versterken door niet alleen aan de verwachtingen van klanten te voldoen, maar deze te overtreffen en elke kans te benutten om een onvergetelijke service te bieden? Wil jij daarin een drijvende rol spelen? En haal je kracht en energie uit het werken met mensen? Dan hebben wij een gave baan voor je als Senior medewerker Klantenservice.

Bij Knivesandtools hebben we één doel voor ogen: we willen niet alleen klanten blij maken, maar echte fans creëren. Wij zijn ervan overtuigd dat uitstekende klantenservice de sleutel is tot het opbouwen van een loyale klantenkring en het bevorderen van groei. Met webwinkels in meer dan 13 landen breiden we ons platform voortdurend uit.


Wat ga je doen?
Als senior medewerker klantenservice werk je nauw samen met de Manager CX om uitmuntende klantenservice te bieden. Dit ga je samen in een team van 12 mensen doen (die communiceren in 8 talen), waarbij jij een voortrekkende rol krijgt. Luisteren en samenvatten kun je als geen ander. Gesprekstechnieken kun je moeiteloos overbrengen aan het team. Je bent zelf ook actief en draait mee in het dagelijkse werk.

Jouw takenpakket:

  • Samenwerken met de Manager Klantenservice en het team

  • Monitoren van het aantal openstaande tickets en helpen in de prioritering

  • Eerste aanspreekpunt zijn voor hulpvragen van het team

  • Snel en vriendelijk beantwoorden van vragen van klanten via telefoon, e-mail en live chat

  • Begeleiden van nieuwe medewerkers

  • Bijdragen aan manieren om klanten te voorzien van advies en begeleiding bij het maken van de perfecte keuze uit ons uitgebreide assortiment

  • Knelpunten identificeren: Je hebt een scherpe blik op de operationele processen en signaleert verbeterpunten om de efficiëntie en effectiviteit te verhogen.

Wat wij bieden

  • Laptop van de zaak.

  • Dagelijks verzorgde lunch en reiskostenvergoeding.

  • Jong en energiek bedrijf met een dynamische werkomgeving.

  • Kansen voor zelfontwikkeling en bijdragen aan de groei van ons bedrijf.

  • Gedreven collega's die gaan voor premium kwaliteit en service.

  • Competitief salaris op basis van ervaring.

  • De mogelijkheid om samen met collega's te sporten, of het nu in de sportschool is, tijdens een jogsessie of een potje zaalvoetbal. Plus natuurlijk onze befaamde vrijdagmiddagborrels!

  • Vrijdagmiddagborrels en regelmatig bedrijfsfeestjes.

  • 20% personeelskorting, ideaal als je liefhebber bent van Next Level Gear!

Over Knivesandtools

Knivesandtools is leidend e-commerce bedrijf dat al 25 jaar keukenmessen, zakmessen en outdoor gear verkoopt in meer dan 30 landen. “Elevating everyday adventures with next level gear” is onze missie. We bouwen aan dé toonaangevende shop voor cutting-edge gear in Europa. We zijn marktleider dankzij ons unieke assortiment, geweldige online ervaring voor klanten die Next Level Gear zoeken én de events die we organiseren voor onze klanten. Begin 2025 wordt ook het Knivesandtools Experience Center geopend om klanten nog meer hulp te bieden bij oriëntatie en beleving bij onze producten.

Vereisten

Je hebt een passie voor klantenservice en zet je in om een zo goed mogelijke klantbeleving te bereiken. Dit kun je doordat je communicatief vaardig bent en goed bent in het omgaan met mensen. Je kan goed in een team werken en weet hoe je jouw team kan motiveren. Hiernaast heb je een oog voor detail en ga je voor de hoogste kwaliteit in dienstverlening.

  • Je hebt minimaal vier jaar aantoonbare ervaring in een positie in b.v. een klantcontactcenter of een afdeling customer service

  • Energiek en communicatief

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

  • Woonachtig in de buurt van Apeldoorn

  • Handig met (klantenservice-)software en computersystemen

of

Op locatie
  • Apeldoorn, Gelderland, Nederland
€ 2.600 - € 3.000 per maand
Customer Experience