In 2014 komt Stef binnen als Customer Experience Agent. Klanten blij maken in het Nederlands en het Engels. Aan de telefoon, per mail en in de showroom.
‘Echt leuk om zo met klanten en de producten bezig te zijn. Je helpt mensen met de aankoop van hun eerste mes, maar ook doorgewinterde verzamelaars aan die ene bijzondere Limited Edition.’
Na een aantal maanden neemt Stef meer verantwoordelijkheden op zich. Planning, nieuwe collega’s, inrichting van ons servicesysteem, contacten en contracten met vervoerders.
‘Geleidelijk aan kreeg ik de rol van Team Lead bij de afdeling Customer Experience. Nog steeds zelf in contact met de klanten, maar ook de meer organisatorische zaken eromheen. Heel uitdagend om ook ineens afspraken te maken met vervoerders en mee te helpen aan de inrichting van Zendesk, ons servicesysteem.’
De flinke groei van Knivesandtools maakt Stef van dichtbij mee. Toch is het na een aantal jaren tijd voor iets anders.
‘Klanten blij maken bij Customer Experience is heel gaaf. Maar na een aantal jaren vond ik het toch tijd voor iets anders. Zo ben ik op de Marketing-afdeling terechtgekomen als Customer Engagement Marketeer. Hier maak ik klanten nog steeds blij, maar dan vanaf de Marketing-afdeling.
Zo draait Stef nu enkele grote projecten waarmee (bijna) iedere klant in aanraking komt.
'Ik beheer het magazine wat in iedere bestelling mee gaat en ook ben ik verantwoordelijk voor de reviewuitnodigingen die verzonden worden na iedere bestelling. Het leukst vind ik denk ik de evenementen die ik aanstuur. Zo organiseer ik de ‘Have a Knives Day’, onze jaarlijkse klantendag waar honderden mensen op afkomen. En we zijn druk bezig met slijpworkshops. Daarnaast houd ik me bezig met de ontwikkeling van ons nieuwe Experience Center: 350m2 aan Knivesandtools goodness.’